Πιστοποίηση ποιότητας

ΕΛΟΤ EN ISO 9001:2000

 espa1420   el2

Τηλέφωνο βλαβών

Όλο το εικοσιτετράωρο  23310 21814
   

filodimosI    tritsis front

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚH ΠΛΗΡΩΜΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ


 ebill

 eservices

Το όραμα μας

  • Αντλούμε την δύναμη από την συμπαράσταση των δημοτών, τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για αυτό, και υποσχόμαστε πως θα συνεχίζουμε αξιόπιστα να προσφέρουμε τον καλύτερο μας εαυτό προς όφελος του τόπου και των πολιτών.
  • Δίνουμε τη δική μας καθημερινή μάχη  για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τον αναπτυξιακό προσανατολισμό και φυσικά τη σωστή διαχείριση του νερού
  • Η σωστή διαχείριση, διάθεση και προστασία των υδατικών πόρων του Δήμου μας είναι τόσο σημαντική όσο και η αξία του καθαρού νερού για την διατήρηση της ζωής

 

Υδρευση

Υπηρεσία παροχής νερού κατάλληλου για πόση σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες στην Ελλάδα προδιαγραφές

Αποχεύτευση

Υπηρεσία λειτουργίας του δικτύου υπονόμων,των ακαθάρτων οικιακής χρήσης και των ομβρίων υδάτων της περιοχής αρμοδιότητας της ΔΕΥΑΒ

Βιολ.καθαρισμός

Υπηρεσία επεξεργασίας λυμάτων. Χώρος βιοχημικών διεργασιών, με σκοπό τον καθαρισμό των λυμάτων ώστε να διατεθούν ακίνδυνα στο περιβάλλον.

Χημείο

Εργαστήριο Ελέγχου Ποιότητας Νερών και Λυμάτων της ΔΕΥΑ Βέροιας. Ιδρύθηκε το 1989 με κύριο σκοπό να καλύψει τις ανάγκες της

Τηλεέλεγχος

Σύστημα Τηλεελέγχου - Τηλεχειρισμού και Διαχείρισης Διαρροών των δικτύων ύδρευσης της πόλης της Βέροιας και των δημοτικών ενοτήτων αυτής

Aποτελέσματα αναλύσεων ποιοτικού ελέγχου του νερού

Δείτε τα αποτελέσματα εδώ

Το νερό αποτελεί πηγή ζωής. Δεν είναι τυχαίο ότι η δεκαετία 2005-2015 έχει χαρακτηρισθεί ως η διεθνής δεκαετία δράσης «Νερό για τη Ζωή». Την ίδια στιγμή που η διαχείριση του νερού αποτελεί για όλες τις κοινωνίες αλλά και την ίδια την Ελληνική πολιτεία μια μεγάλη πρόκληση.

Σήμερα η ΔΕΥΑ Βέροιας, που προέκυψε από τις επιταγές του Καλλικράτη, διαχειρίζεται το σύνολο των θεμάτων Ύδρευσης – Αποχέτευσης  ολόκληρου του νέου Δήμου. Η πρόκληση είναι μεγάλη, καθόσον  το αντικείμενο υποχρεώσεων της επιχείρησης πολλαπλασιάστηκε με την ενσωμάτωση τεσσάρων τέως Καποδιστριακών Δήμων ανεβάζοντας τον αριθμό των Τοπικών Κοινοτήτων σε είκοσι έξη (26) και τον αριθμό των Δημοτικών Κοινοτήτων σε δύο (2).

Με τα παραπάνω δεδομένα σε ισχύ και με ένα υδατικό ισοζύγιο κατακερματισμένο, η νέα ΔΕΥΑΒ αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα για να επιτύχει δίκαια, καινοτόμα και  αποτελεσματικά συστήματα διοίκησης – διαχείρισης  και παραγωγής σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.